Servis - záruční a pozáruční opravy
Servis kol
Provádíme servis všech druhů jízdních kol, dále zejména vidlic RST a Suntour, Rockshox.
Jsme značkový autorizovaný servis (záruční i pozáruční) jízdních kol a elektrokol Kalkhoff, Focus, Author, Leader Fox a Superior a pohonných systémů Shimano, Impuls a Bosch, BROSE, XION, NEODRIVES, BAFANG/8FUN, . Systémy made in Germany a JAPAN, též servisujeme vč. výměny motoru či komponentů nebo upgrade na nový software.
Specializujeme se také na záruční/pozáruční výměnu komponentů SHIMANO DI2 = elektronické řazení, aktualizace software vč ladění s motory SHIMANO MTB 8000 a řad 5000, 6000.
Již od r. 2001 servisujeme naše elektrokola CYCLESTAR a EMAXI. Protože se jedná o mimořádně spolehlivé výrobky, udržujeme je i po 15letech provozu.
K opravě přijímáme el. koloběžky EMAXI vyrobené od r. 2001, kola od r. 2002, tříkolky od r. 2003.
Zapletená kola:
Výpletům věnujeme maximální péči. Centrujeme kola a elektromotory na kvalitní centrovací stolici Made in Germany s přesností + - 0,2mm do strany i na výšku. Naše kola jsou vycentrovaná jak mají být na hmotnost jezdce a každý výplet měříme tenzometrem made in Germany.
Základem kvalitního výpletu jsou také kvalitní paprsky, které vyrábíme na míru v síle 2mm jak černé, tak stříbrné nerez i 360ks do 24hod, malé množství někdy stihneme vyrobit i do 3hodin. Umíme vyrobit paprsky i kratší než 100mm, max. 300mm. Cena se skladá z fixní poplatku za nastavení stroje 66Kč+počet drátů, t.j. i od 1kusu, kdy je cena stříbrného 66+10Kč/ks, při 10ks je cena 66+100=166Kč.
Centrujeme kola MAVIC s použitím originálních klíčů.
Servis elektrokol:
My elektrokolům rozumíme, prodáváme je a opravujeme od roku 2001.
Přijímáme na záruční i pozáruční servis kola všech značek. Jsme autorizovaný servis pohonů BOSCH, IMPULSE, SHIMANO, XION, BROSE u kterých můžeme řešit záruční opravy, na požádání vytisknout test report pro zákazníky či dovozce pro případ řešení záručních i pozáručních oprav.
Častý zákazník servisu - praskají vám dráty na kole/elektrokole?
často nás navštíví nešťastný cyklista 80-110kg s elektrokolem se zadním motorem v náboji, dráty praskají každých 30-300km, výměna drátů v záruce nepomohla. 3 cykloservisy nevyřešily.
Po servisu u nás v případě zákazníka 90kg došlo po ujetí 1700km při záruční kontrole naší práce k rozladění 3 paprsků z nových 36ks o cca 0,2mm. Doladěno, předáno.
Výměna duše/pláště u elektrokola se zadním motorem:
400-700Kč dle druhu brzdy a příslušenství. Pokud není kabel s konektorem, příplatek cca 400Kč nebo montáž konektoru za 1600Kč.
Centrování motoru profi/výměna paprsku 1150Kč vč. demontáže kotouče/kazety a pod. Pokud není konektor u motoru, příplatek cca 400Kč nebo montáž konektoru za 1600Kč.
**********************************************************************************************
AKCE: Čisté kolo
Přivezte na servis čisté kolo a ušetříte: za umytí celého kola 300Kč, za umytí řetězové linky 200Kč.
Není Vaše kolo úplně čisté? Nevadí, jak čisté kolo přivezete, tak čisté si ho odvezete a servis bude dříve dokončen.
**********************************************************************************************
Ceny servisních prací:
Běžný servis elektrokolo 1500,-Kč
1) Základní servis = základní inspekce kola 850,-Kč
servis pro čistá kola a elektrokola, která nevyžadují výměnu poškozených částí, t.j. pouze seřízení profesionálně sestaveného kola
Rozsah práce:
Seřízení přehazovačky
Seřízení přesmykače
Seřízení brzd
Kontrola vytažení řetězu
Promazání řetězu
Kontrola a dotažení šroubových spojů
Dohuštění kol a vidlice
tlumiče
Kontrola bezpečnosti kola
Testovací jízda
(nezahrnuje jakoukoli výměnu materiálu, výrazné centrování kol, seřízení a výměnu ložisek, mytí, čištění)
2) Běžný servis = 1390Kč
Základní servis +
- rovnání patky měniče
- výměna řetězu
-výměna kazety
- seřízení hlavového složení
- seřízení středového složení
- kontrola sedla a sedlovky
- kontrola řídítek a gripů, výměna
- správné seřízení řazení a brzd, výměna brzdových botek a lehké vycentrování ráfků kol
- seřídíme třmeny brzd, vyměníme brzdové destičky a vycentrujeme brzdové kotouče pokud to jde běžně na cca + - 0,1 až 0,2mm, jinak vyměníme
+ pouze 1 úkon z :
*mytí řetězové linky
*seřízení konusů nábojů kol
*generálka brzd
*odvzdušnění brzd Shimano/MAGURA/TEKTRO
*náročné centrování ráfků kol na cca +-0,2mm na výšku i stranu
*výměna vidlice
*výměna lanek brzd a řazení
*výměna středové osy
3) velký servis 2400 = běžný servis +
-mytí kola
+ pouze 4 úkony z:
*seřízení konusů
*generálka brzd
*odvzdušnění či výměna hydr.brzd + centrování kotoučů
*náročné centrování
*výměna vidlice
*výměna lanek brzd a řazení
*výměna středové osy
4) Generálka kola 3000Kč, generálka elektrokola 4000Kč
Rozebrání, mytí, sušení, promazání, sestavení, seřizení kola vč. výměny potřebných dílů (cena nezahrnuje nové díly)
5) Servis vidlice: Každý výrobce vidlice podmiňuje záruku pravidelným servisem, obvykle každých cca 50 provozních hodin nebo 1x ročně.
SunTour a RST: Pokud se vidlice dobře promaže a kolo používá občas, náplň vydrží max. 2 roky.
Zanedbání servisu odpružene vidlice/tlumiče vede k zrezivění chromovaných noh, opotřebování pouzder, vůli nebo zadření.
6) generální oprava elektrotříkolky 6000Kč
7) opravy či úpravy elektrokol
PROFI Servis elektrokoloběžek s motorem EMAXI i s motorem v náboji:
Výměna duše zad. kola s motorem EMAXI: 700Kč+cena materiálu
Servis jiných elektrokoloběžek neprovádíme.